دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

الهی که شفا پیدا کنی تو
واسه دردات دوا پیدا کنی تو
تو این دنیا که بی وفایی رسمه
رفیق با وفا پیدا کنی تو
عمرا تمومه دنیا را بگردی
مثل من عاشقی پیدا کنی تو

نرو افسانه من ناتمومه
بدون اگه بری کارم تمومه
بهت گفتم بیا دنیای من باش
کنارت حتی مردن ارزومه
شنیدم تو دلت انگار میگفتی
که عاشقی کجاست وفا کدومه
 
میخام به سردی شبام بخندم
میخام به پوچی فردام بخندم
وقتی میبنیمت با دیگرونی
تو اوج گریه هام میخام بخندم
میخام داد بزنم تنهای تنهام
میخام وقتی میگم تنهام بخندم

منم تو شهر غم زندونی تو
غم وغصه دل ارزونی تو
نگو دوست دارم به یه غریبه
میشه اون مثل من زندنی تو
رسیده اون شبی که تو میخاستی
چه بده اخر مهمونی تو


خوبه که ادم قبل از رفتن یه یادگاری برای بقیه بزاره ، امروز جمعه است و دلم گرفته ، مخصوصا حالا به یادگاری تو گوش میکردم بیشتر هم دلم گرفته ، داشتم به این فکر میکردم که تک تنها بالای کوه همون جای همیشگیم نشستم و به یادگاریت گوش میکنم ، بازم بیشتر دلم گرفت ، دلم برای روزای سختی که جلو روم دارم گرفت اما بازم مثل همیشه وقتی به تو فکر میکنم بیشتر از همیشه دلم میگیره .نه اینکه فکر کنم ارزش دل تنگی را دارم اما چون میشناسمت و میدونم که به من خیلی وابسته شدی میدونم که دوری من یه موقع هایی ازارت میده ، گرچه اصلا این را دوست ندارم اما خوب اینم یه قسمتی از سرنوشت ماست که مجبوریم مثل بقیه قسمت های عمرمون باهاش بسازیم .
یه جورایی انگار جادو شدم ، حتی نمیتونم باهات حرف بزنم ؛ خیلی دلم میخاد اگه کمکی ازم برمیاد بکنم ، دلم میخاد مثل قدیما بشینم پای حرفات و به درد دل خسته ات گوش کنم ، هنوز و همیشه برای شنیدن حرفای تو وقت دارم ، نمیگم از شندین ناراحتی تو خوشحال میشم اما از سبک کردن غم هات ، از سنگ صبور تو بودن خوشحال میشم ، اینا را گفتم که جون مسیحمون قسمت بدم بار مشکلات زندگیت را تنها به دوش نکشی ، به خدا من همون ادمی هستم که برای شنیدن تو همیشه وقت داشت ، هر اتفاقی که میخاد بیافته من انقدر قدرت دارم که کنار تمام دلتنگی هام کنارت باشم و منتت را هم بکشم
عزیز دلم ، زندگی سخته و بازی سختی هم با ما کرد ، جان من با من غریبگی نکن ؛ حداقل تا وقتی کنار هم هستیم به من تکیه کن مطمئن باش پشتت را خالی نمیکنم و اگه یه موقع هایی هم شکایت یا درد دلی میکنم فقط به خاطر اینکه تو تنها محرم راز و سنگ صبور منی
تو این روزای سخت زندگیت بزار اگه میتونم کمکی بکنم ، اینطوری خیلی حس بهتری دارم ، به من اعتماد کن ؛ خیلی دلم میگیره اگه بفهمم که ناراحتی و برای من حرف نمیزنی ، اگه کاری ازم بر بیاد و نگی
مواظب خودت باش و به من اعتماد کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد