دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

ته دیوونگی

حس خیلی خوبی دارم ، شاید نتونی باورش کنی ، یا درکش سخت باشه که میون این همه بد بیاری و مریضی و سختی چرا حس خوبی دارم ...
انگار فهمیدم ، یه چیز بزرگ فهمیدم و چقدر برای این فهمیدن مدیون غزلم!
امروز برام یه آهنگ خیلی قشنگ فرستاده بود ، خیلی قشنگ ، میگفت وقتی شنیده یاد من افتاده ، اول از اینکه هنوز بعضی وقتا کسی هست که به من فکر کنه خیلی خوشحال بودم اما بعدش که آهنگ را گوش کردم ، با همون صدایی که منو تو کلی ازش خاطره داریم ، با صدای احسان یه حس جدید توی وجودم پخش شد
دارم به این فکر میکنم که من تنها نیستم ، من تنها ادمی نیستم که همچین سرنوشتی داشته و از اون مهمتر یه عکس العمل اینجوری داشته

به خودم میگفتم که الان باید جور دیگه ای رفتار کنی و به این راحتی کنار نری ، نباید بری و هزار تا فکرای دیگه ، اما وقتایی که فکر میکردم یه نفر دیگه مثل من هست که دوستت داره و از اون مهمتر تو هم دوستش داری و انقدر دوستش داری که تونستی بخاطرش منو زندگی چهار سالمون را فراموش کنی و بزاری کنار  ، با اینکه تحملش و حضمش خیلی سخته اما انگار بهترین راه و کار ممکن اینه که برم و بزارم از خوشبختیت لذت ببری ، میدونم درکش سخته ، شاید این چیزی نیست که خیلی ها انتظار دارن یک مرد انجام بده ....
نمیدونم چطور بهت بگم ، این چند وقته که اصرار دارم باهات حرف بزنم و نگرانت بودم شاید دنبال همین حرفایی هستم که توی این شعر گفته ، انقدر احساسات این چند وقت من پیچیده و مبهمه که نمیتونم خوب در بارش بنویسم ولی این اهنگ را حتما بگیر و گوش کن و شک نکن که تک تک حرفاش حرف منه
اره گلم راهت میرم کنار ، بشرطی که بدونم ..... 

میخواستم بت بگم ، چقد پریشونم
دیدم خودخواهی ، دیدم نمیتونم
تحمل میکنم بی تو بهر سختی
بشرطی که بدونم شاد و خوشبختی 

بشرطی که بدونم شاد و خوشبختی 

بشرطی بشنوم دنیات آرومه
که دوسش داری از چشمات معلومه
یکی اونجاست شبیه من یه دیوونه
که بیشتر ازخودم قدرتو میدونه 

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تو میخندی چه شیرینه گذشتن تازه میفهمم
تازه میفهمم 

تو را میخوام تمام زندگیم اینه
دارم میرم ته دیوونگیم اینه
نمیرسه به تو حتی صدای من
تو خوشبختی همین بسه برای من 

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تو میخندی چه شیرنه گذشتن تازه میفهمم 

 

راستی حتما از اینجا دانلودش کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد