دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

فال امروز

چه قصه تلخی میشه اگر واقعیت داشته باشه نمیدونم امروز چرا فال هر دو ما اینقدر هم رنگ احساس این چند وقت اخیر من شده ، شاید راست باشه شاید دروغ این زیاد مهم نیست برای من قسمت دردناک قصه اینه که چند وقتیه حسی شبیه این توی وجودم گر گرفته و زجرم میده ، سعی کردم بفهمم این حس من درسته یا نه اما واقعا همه راهها بروی من بسته شده
اما ین نیز بگذرد... 

فال تو
به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر. 

فال من 

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

به این چیزا دل نبند و خودتو اصلا اذیت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد