دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

ارزوهای دیروز ، حسرت های امروز

شاید سخت ترین چیزایی که از یه عشق برای ادم جا میمونه ارزوهای دیروزه که امروز حسرت میشه 

آغوشتو بغیر من ، بروی هیچکی وا نکن
منو از این دل خوشی و ، ارامشم جدا نکن
من برای با تو بودن ، پر عشق و خواهشم 
واسه بودن کنارت  تو بگو ، به هر کجا پر میکشم 

منو تو اغوشت بگیر ، اغوش تو مقدسه
بوسیدنت برای من ، تولد یک نفسه
چشمای مهربون تو ، منو به اتیش میکشه
نوازش دستای تو ، عادته ترکم نمیشه

 

فقط تو اغوش خودم ، دغدغه هاتو جا بزار 
به پای عشق من بمون ، هیچکسو جای من نیار
مهر لباتو رو تن و ، روی لب کسی نزن
فقط به من بوسه بزن ، به روح و جسم و تن من

این نیز بگذرد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد