دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

ذوق کردنت را حتی وقتی ناراحتم حتی وقتی ازم دوری و ذوقت به نفعم نیست ، حتی اون موقعی که سعی میکنی خوشحالیت را مخفی کنی دوست دارم ، میشناستم تمام زیر و بم حرفات ، رفتارت و حتی چت کردنت را میشناسم
اینجا نوشتم که بگم نامردیه وقتی خوشحالی از من مخفیش میکنی ، نکنه فکر میکنی از خوشحالی تو ناراحت میشم ...
امروز کلی با نون2 حرف زدم ، نمیدونم چرا وقتی باهاش حرف میزنم یه دفعه اینقدر سر درد دل کردنم باز میشه ، فکر کنم امروز حسابی پوستش را کندم
بگذریم ، امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه ، ماشین هم مبارک باشه ، سعی کن باهاش حال کنی؛ اما از اینکه میخای اهنگ های خودمونو بزنی دلم گرفت ناراحت نشو و لازم نیست بعد زنگ بزنی معذرت خواهی کنی اما یه لحظه به خودم گفتم چقدر زود داری خاطراتمون را باهاش قسمت میکنی ، یاد جکس و خلوت دل و بقیه چیزا افتادم که میخواستم فقط مال خودمون باشه و به خودم خندیدم و نمیدونم چرا هنوز هم نمیفهمم ....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد