دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

فال من فال تو

همین الان یه پست فرستادم اما هنوز خالی نشدم

بعضی وقتا خرفات هم خیلی حال میده ، مثل فال امروز من ، مثل فال امروز تو
امروز دلم نمیخاست فال تو را بگیرم اما نتونستم ، خیلی حرف دارم اما حالش را ندارم ، تو دوتا سایت فال امروزمون را گرفتم به خوندنش میارزه ، ظاهرا من تنها نیستم که میگم نسبت به من بی تفاوتی بگذریم برای تفریح هم که شده خوندنش خوبه

فال من:
این ماه برای تو تعیین کننده خواهد بود چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی بگیری. در عشق و دوستی باید ثابت قدم بود و در زندگی همیشه پیشرفت و ترقی را جستجو کرد.
اون یه فال من:
امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن

فال تو:
چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌کنی؟ درست است که گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به کسانی که دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی.
اون یه فال تو:
کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام می گم سایت خوبی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد