دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

دلقک

وقتی با دل گرفته و خسته از روزگار میخندی و لودگی میکنی وقتی میخندونی فقط یه بینی قرمز و یه لباس مسخره از دلقک کم داری

میدونم انقدر از دستم نارحتی که اینقدر یه دفعه و بی مقدمه همه چیز را تمام کردی ، حق داری ، به قول خودت من بیش از حد به خودم اجازه دادم ، خیلی دلم میخاست میومدم اینجا و یه پست کوچولو گذاشته بودی اما ظاهرا تو میخای تو همه موارد رابطه ات را با من قطع کنی....

مواظب خودت باش ،‌فکر نکن از خدام بود بگی تمام و منم بگم باشه ، فقط فکر میکنم که تو اینجوری میخای وگرنه دعوای ما دلیل نمیشد که بگی چون تو به درد من نمیخوری تمام کنیم

فکر کنم بهتر بود بگی دیگه به صلاح تو و زندگی تو نیست که با من ادامه بدی و اینکه من جایی تو زندگی تو ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
the little clown پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ق.ظ

لباس یک دلقک ، هرگز مسخره نیست دوست من .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد